Skilled Servicedesk per 1 april

Per 1 april werkt Arrix met een skilled servicedesk. Hiermee vervalt de intake en spreek je meteen een technische persoon. Wat verandert er nog meer?
Datum: 30-03-2020
Geef eenvoudig en wanneer het jou uitkomt incidenten door. Krijg inzicht in de opvolging en historie van jouw meldingen. Login topdesk
Via de cloud portal heb je direct toegang tot je online applicaties. Log in en krijg veilig toegang tot je bestanden en informatie. Login Arrix Cloud
Online bestanden maken en digitaal samenwerken. Log in en werk altijd en overal op de manier zoals jij dat wilt. Login O365
Teamviewer maakt snel een verbinding tussen jouw computer en die van onze medewerker. Je computer wordt op afstand bediend. Teamviewer openen

Mededelingen

Skilled Servicedesk per 1 april

Per 1 april werkt Arrix met een skilled servicedesk. Hiermee vervalt de intake en spreek je meteen een technische persoon. Wat verandert er nog meer?
Datum: 30-03-2020

Cloud Services Onderhoud vrijdag 5 juni

Het geplande onderhoud van vrijdag 5 juni vindt plaats van 19:00 uur tot ongeveer 23:00 uur. Plan je werkzaamheden buiten dit tijdstip!
Datum: 19-05-2020
Einddatum: 06-06-2020

Stel je vraag aan onze Servicedesk

ICT moet simpel en soepel zijn. Met onze servicedesk kun je altijd vertrouwen op deskundige steun. José helpt je graag!Stuur een mail