Telefonie

Altijd en overal bereikbaar zijn, dat geeft vertrouwen

Telefonie is onmisbaar om efficiënt te kunnen werken. Blijf bij de tijd als het gaat om digitale werkprocessen, van groepschats tot online vergaderen. En betaal geen cent teveel.

Telefonie als ruggengraat van je werkprocessen

De tijd van even een belletje doen en dan weer terug aan het werk is voorbij. Werk is bellen en omgekeerd. Telefonische bereikbaarheid is binnen organisaties cruciaal. Bovendien is zakelijke telefonie verweven met steeds meer digitale werkprocessen. Groepschats, webconferenties, online vergaderen en ondertussen vliegensvlug bestanden delen en aanpassen. Telefonie is vandaag de dag een even fundamentele als complexe aangelegenheid. De techniek staat daarbij voor niets. Maar als de mogelijkheden oneindig zijn, wie houdt dan het overzicht?

Spraak, data en meer om efficiënt te kunnen werken

Je medewerkers willen snel en efficiënt werken. Op kantoor en daarbuiten, vanaf elke plek waar het nodig is. Hetzelfde geldt voor communicatie. Spraak, data en aanvullende telefonieservices – van voicemail tot telefonisch vergaderen – zijn voor je medewerkers een basisvoorwaarde om efficiënt te kunnen blijven werken. Maar welke medewerker heeft nu wat nodig als het gaat om zakelijke telefonie? En hoe ver zijn hun werkplekken al gedigitaliseerd? Werkt jouw organisatie bijvoorbeeld al met Office 365 en gebruiken je medewerkers daarbinnen elk hun eigen programma’s die je óók aan zakelijke telefonie wilt koppelen? Arrix maakt de integrale communicatiebehoefte inzichtelijk. En we zorgen dat iedereen beschikt over de juiste telefoniefunctionaliteiten. Thuis, op kantoor en onderweg.

Eddie verheldert

Telefonie begint bij helderheid brengen in complexe telefoniebehoeften. En dat is de kracht van onze adviseur ICT & Security Eddie Steenbergen.Maak afspraak
x

Betaal voor wat je gebruikt

Kostbare telecomabonnementen waarvan jouw medewerkers de helft niet gebruiken? Geen sprake van bij Arrix. Wij bieden maatwerk voor elke medewerker. Iedereen krijgt de telefoniefunctionaliteit die hij of zij nodig heeft. Zo betaalt jouw organisatie dus alleen voor wat je gebruikt. Waarom zou je immers meer uitgeven aan zakelijke telefonie?