Zoals je van een toppartner mag verwachten biedt Arrix Office 365 support. Deze dienst is een aanvulling voor organisaties waar Office 365 de basis is voor hun ICT infrastructuur. Hiermee geven wij onze klanten een vast aanspreekpunt voor hun vragen inzake Office 365. Bovendien biedt het jou de volgende voordelen:
Wij zijn op de hoogte van jouw situatie en kunnen daardoor gemakkelijk op jouw vraag inspelen
- Wij zijn bekend met jouw “maatwerk” binnen Office 365 en kunnen hierdoor een gedegen oplossing geven
- Wij zijn op de hoogte van de vragen die er spelen binnen jouw bedrijf en hebben hier een historie van opgebouwd
- Wij kennen de wegen binnen Microsoft, waardoor jouw vraag snel en efficiënt kan worden beantwoord
- Jouw vraag wordt geregistreerd, waardoor de oplossing wordt bewaakt
De ondersteuning wordt telefonisch of per email verleend. Er kan gebruik worden gemaakt van geavanceerde software om op afstand mee te kijken op jouw beeldscherm. Deze dienst wordt maandelijks verrekend per aantal gebruikers van Microsoft Office 365.