Arrix nieuws

Eén centraal aanspreekpunt; overzichtelijk en wel zo makkelijk

Krikke Culinaire Groothandel uit Grou werkte tot voor kort nog gedeeltelijk lokaal met hun ICT, totdat hun branchepakket de overstap maakte naar SaaS. Omdat er toen geen reden meer was om de server op locatie in de lucht te houden, ontstond de wens om over te gaan naar een volledig cloud gebaseerde manier van werken.

 

Op dat moment hadden zij het branchepakket en andere ICT nog op een lokale server draaien en maakten gebruik van Online toepassingen, zoals Exact, waar ze zonder onderbreking beschikking over moesten hebben. Ze kregen daarbij ondersteuning van Arrix voor serverbeheer, beveiliging, verbindingen en oplossingen voor Exact Online. Arrix fungeerde als hun enige aanspreekpunt voor ICT gerelateerde zaken.

 

Een uitgebreide inventarisatie bracht naar voren dat niets de wens om cloud gebaseerd te werken in de weg stond. Er is een plan van aanpak opgesteld, met aandacht voor nieuwe werkplekken, beveiliging en adoptie. Dit resulteerde in een soepele overgang naar de nieuwe omgeving. Medewerkers konden hun werk blijven doen en ondervonden geen overlast.

 

Voor de overige zaken, zoals verbindingen en beveiliging, hoefden er geen aanpassingen plaats te vinden. Deze zijn al redundant uitgevoerd en voorzien van een uitgebreide filtering door geavanceerde firewalls en monitoring. Al werkt Krikke nu geheel in de cloud, nog steeds opereert Arrix als hun centrale aanspreekpunt voor ICT. Overzichtelijk en wel zo makkelijk. Krikke kan hierdoor veilig en vooral flexibel doorgaan en blijven doen waar ze goed in zijn. Arrix doet de rest.

 

Op de foto v.l.n.r.: Shandro Vader, ICT Consultant Arrix, Ivo Krikke, Algemeen Directeur Krikke en Jan Kupers, Adviseur ICT & Security Arrix

© 2023 · disclaimer · voorwaarden · privacy · cookies · concept: Custard on & offline communicatie · realisatie: Arrix

Wij willen jou!

Check onze vacatures