Een goede servicedesk, met een adequate afhandeling van vragen is essentieel voor jouw organisatie. Je wilt snel worden geholpen met bovendien het goede antwoord. Ook de Arrix servicedesk streeft ernaar om goed en snel een antwoord te geven op jouw vragen.
Al jaren werkt Arrix met een Intake, iemand die jouw vraag aanneemt en deze vervolgens doorspeelt naar die medewerker die de vraag het beste op kan lossen. Per 1 april gaat deze werkwijze veranderen.
Aanpassen werkwijze
Om de kwaliteit te optimaliseren, passen wij onze werkwijze aan. De intake vervalt en vanaf 1 april, werken we met 2 lijnen. Bel je dan met onze servicedesk, dan kom je bij de eerste lijns servicedesk terecht. Je krijgt meteen iemand met technische kennis aan de lijn en indien mogelijk lost de medewerker meteen je vraag op. Brengt jouw vraag meer uitzoekwerk met zich mee, dan belt iemand van de servicedesk je later terug.
Voordelen skilled servicedesk
Een skilled servicedesk levert veel voordelen voor je op:
- Je krijgt meteen iemand met technische kennis aan de lijn
- Je hebt sneller een antwoord op eenvoudige vragen
- Geen overdracht meer tussen intake en servicedesk, dus minder risico op fouten.
- Een skilled servicedesk medewerker herkent en voorkomt problemen proactief
- Je ervaart optimale dienstverlening
Overgangsperiode
Juanita en Trienke, de vaste intake van de servicedesk, blijven je contactpersonen voor de planning. Het kan zijn dat je in de overgangsfase nog één van beiden bij de servicedesk aan de lijn krijgt, maar uiteindelijk vervalt de intake.
Vragen?
Heb je vragen over deze wijziging of gewoon een vraag voor de servicedesk?
- Alle informatie over de Servicedesk vind je op de ArriXS pagina
- Meld je vraag via de telefoon (0512) 760 911 of de email
- Meld je vraag via Topdesk