Graag stellen we je op de hoogte van een aantal maatregelen die wij hebben doorgevoerd naar aanleiding van de corona problematiek.
Wij begrijpen maar al te goed dat in deze bizarre tijden de ICT-omgeving van je organisatie beschikbaar moet zijn en blijven, dat is ook wat voor ons telt en hier blijven we de komende weken mee bezig! We willen dat je op ICT-gebied zo weinig mogelijk merkt van de coronacrisis.
We houden ook rekening met onze eigen medewerkers. Bij Arrix staat de gezondheid van onze collega’s bovenaan. Dat is om persoonlijke redenen, maar ook omdat we hen heel hard nodig hebben om de continuïteit van onze dienstverlening richting jullie te borgen.
We hebben daarom een aantal maatregelen ingevoerd:
1. Servicedesk
Het grootste gedeelte van de Servicedesk werkt thuis. En dat blijft zo tot in ieder geval 6 april. De processen, software en systemen van Arrix zijn hier altijd al volledig op ingericht, waardoor je er niets van merkt.
2. Consultancy
Onze consultants blijven gewoon inzetbaar. Waar mogelijk werken zij vanuit huis of kantoor. Dit gebeurt altijd in overleg met de klant.
3. Contact sales en andere Arrix medewerkers
Wil je contact met ons? Dan verloopt dit zoveel mogelijk via de email, telefoon en Teams. Door de huidige technieken zijn we in deze periode net zo goed bereikbaar als anders.
4. Hygiëne
Op kantoor hebben we extra hygiëne maatregelen getroffen en ook daarbuiten houden we ons aan de voorgeschreven maatregelen. Uiteraard schudden wij nu geen handen.
We houden de richtlijnen van het RIVM aan. Dagelijks kan de situatie veranderen. Dit monitoren wij en de maatregelen stemmen wij hierop af. Indien nodig, informeren we je hierover.
Thuiswerken
Niet alleen wij maken de keuze om thuis te werken. Veel bedrijven werken al met een thuiswerkoplossing en plukken daar nu de vruchten van. Meer weten over thuiswerken? Bekijk de mogelijkheden of laat het ons weten via het contactformulier.