Stel je bedrijfsvoicemail eenvoudig in

bedrijfsvoicemail

Het doorschakelen en instellen van de bedrijfsvoicemail is nu nog beperkt. Je kunt dit bijvoorbeeld niet instellen op belgroepen, keuzemenu’s en call centers. Voor het inpassen heb je vaak je ICT partner nodig. Omdat je dit niet dagelijks doet of omdat bij jou de kennis ontbreekt.

 

Dat gaat veranderen!

 

Zelf je voicemails aanpassen

Per 14 juli 2020 brengt KPN een update uit waar een aantal significante veranderingen in zitten die het jou een stuk makkelijker maken. Makkelijker omdat je daarmee tijd (en geld) bespaart en nu zelf ook je “bandjes” aanpast. Heel handig, mocht je binnenkort nog op vakantie gaan. Al naar gelang wat je nodig hebt pas je zo de bedrijfsvoicemail op je hoofdnummer aan. Er zijn diverse momenten wanneer je jouw voicemails wilt aanpassen:

  • Eerder gesloten
  • Vakantie
  • Speciale feestdagen
  • Storingsdiensten
  • Personeelsreis

 

En natuurlijk verzin je nog wel meer momenten dat je een andere voicemail nodig hebt. Heb je de opnames van de voicemails in je centrale staan dan pas je ze vanaf half juli 2020 eenvoudig aan.

 

Voicemail op speciale groepen, menu’s en callcenters

Voicemails stel je al in voor het hele bedrijf. Je schakelt je hoofdnummer door naar je voicemail of een nummer naar keuze.

 

Door het beschikbaar stellen van een voicemail op speciale groepen, menu’s en callcenters bepaal je nog meer hoe je bereikbaar wilt zijn, tijdens en buiten kantoortijden. Deze voicemail meldingen zet je kosteloos aan in je KPN één omgeving. Je stelt hiervoor een tijdschema in. Jouw doorschakeling is bijvoorbeeld automatisch actief wanneer je bedrijf gesloten is.

 

Bij een groep of een afdeling kun je alleen doorschakelen via een tijdschema wanneer je gebruik  maakt van een keuzemenu of een call center. Dit moet aan je licentie zijn toegevoegd. In een callcenter beheer je de wachtrijen, wijs je teamleiders toe of stel je een wachtmuziekje en een welkomstbericht in. Zo kun je onder werktijd een ander keuzemenu hebben dan na. En dat geldt bijvoorbeeld ook voor je wachtmuziek of je welkomstbericht.

 

Zelf aanpassen of toch liever…?

Met nieuwe functionaliteiten in de update pas jijzelf, zonder tussenkomst van je ICT partner, eenvoudig je voicemails aan. Voorwaarde is wel dat je bekend bent met de omgeving van KPN ÉÉN. Laat je het toch liever over aan een externe partij? Wij doen dit graag voor je.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Vond je deze blog interessant?

Schrijf je dan in voor onze wekelijkse, korte nieuwsbrief en ontvang handige tips en interessante kennis van onze experts in je inbox. Mis dit niet!

Stuur mij de nieuwsbrief

Je privacy is 100% gegarandeerd.

© 2019 · disclaimer · voorwaarden · privacy · cookies · concept: Custard on & offline communicatie · realisatie: Arrix

Wij willen jou!

Bekijk onze vacatures!