Bellen alsof je op de zaak bent

Wanneer je door het coronavirus thuis zit en thuiswerkt, wil je natuurlijk optimaal bereikbaar zijn. Dit creëer je met een telefooncentrale in de Cloud. Met deze telefooncentrale komt elk telefoontje bij de juiste persoon terecht.

 

De gebruikers van de telefooncentrale hebben de keuze uit 2 communicatieprofielen:

  1. Vast bellen (kantoor)
  2. Vast mobiel bellen.

 

Vast Mobiel bellen

Beide profielen bevatten alle functies die je binnen een zakelijke omgeving nodig hebt en wenst. Het Vast-mobiel profiel bestaat uit een Zakelijk Mobiel Abonnement en een Vast-mobiel module.

 

Vast mobiel integratie

Bij Vast mobiel integratie integreer je je mobiele telefoons op netwerk niveau met de telefooncentrale, optioneel gebruik je hiermee ook een vast toestel.  Met je mobiele telefoon gebruik je de functionaliteiten van je telefooncentrale. Belt er een collega via het interne nummer, dan gaat je mobiel automatisch over. Mobiele gesprekken verbind je door en voor collega’s is inzichtelijk wanneer je mobiel in gesprek bent. Het Vast mobiel bellen is een uitkomst wanneer je ineens thuis moet werken, zoals nu met het coronavirus. Je belt alsof je op de zaak bent.

 

Het bellen via de Cloud biedt ook diverse mogelijkheden, waaronder:

  • Mijn gesprek
  • Incontact Totaalcommunicatie

 

Mijn Gesprek

Voor elk gebruikersprofiel is de MijnGesprek app beschikbaar voor Android en IPhone. Met MijnGesprek bedienen gebruikers op een eenvoudige manier de centrale. Je hebt overal optimale controle over jouw bereikbaarheid: op kantoor, thuis, bij de klant of onderweg. MijnGesprek werkt als de afstandsbediening van je telefooncentrale.

 

Incontact Totaalcommunicatie

Standaard onderdeel van elk kantoor- en Vast mobiel profiel is InContact. InContact is een volledige totaalcommunicatie oplossing, waarmee je belt, video belt, chat, je desktop deelt en online vergadert in één geïntegreerde omgeving. De apps voor InContact zijn er voor Windows en Mac Desktop.

 

Deze manier van bellen biedt een grote mate van flexibiliteit. Je past eenvoudig het aantal gebruikers aan. Maandelijks voeg je nieuwe gebruikers toe of zeg je op. Hierdoor speel je snel in op de groei of krimp van je bedrijf en betaal je alleen voor datgene wat je gebruikt.

 

Optimale bereikbaarheid ook als je thuis bent

Het coronavirus maakt thuiswerken noodzakelijk. Zit je met je bedrijf in een Cloud Centrale, dan kun je dus opschalen voor mensen die voorheen alleen op kantoor bereikbaar waren. Wanneer de piek voorbij is en je weer op kantoor werkt, kun je ook weer afschalen.  Tijdelijk een grotere investering, die heel veel problemen voorkomt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Vond je deze blog interessant?

Schrijf je dan in voor onze wekelijkse, korte nieuwsbrief en ontvang handige tips en interessante kennis van onze experts in je inbox. Mis dit niet!

Stuur mij de nieuwsbrief

Je privacy is 100% gegarandeerd.

© 2019 · disclaimer · voorwaarden · privacy · concept: Custard on & offline communicatie · realisatie: Arrix