Met deze app haal je het beste uit jouw medewerkers

Bellen: we doen het de hele dag. De smartphoneapp Hipper laat jouw medewerkers efficiënter bellen en daardoor beter presteren.

 

Wat is Hipper?

Hipper is een smartphoneapp voor Android en IOS, die rechtstreeks inprikt op de cloud telefooncentrale van het bedrijf. Zodra de app wordt geopend, heeft de medewerker inzicht in de instelling van de cloudcentrale en kan de medewerker bellen en gebeld worden alsof hij/zij op de zaak is.   Vijf redenen waarom dit goed nieuws is:

 

1. Medewerkers bellen liever geen klanten met hun privénummer

Uit recent onderzoek blijkt dat driekwart van de medewerkers streeft naar een goede balans tussen werk en privé. Volkomen begrijpelijk. Een gedeelte van die medewerkers gebruikt daarom liever niet het eigen telefoonnummer om een klant te bellen. Ook volkomen begrijpelijk. Door alle zakelijke telefoongesprekken via een aparte app te laten lopen, bellen medewerkers altijd uit met hun vaste nummer. Belt de klant jouw medewerker terug op diens vrije dag? Geen probleem, dan komt hij uit bij de receptie of een vervangende collega.

 

2. Medewerkers kunnen driegesprek ad-hoc uitvoeren

Stel je voor: twee medewerkers overleggen telefonisch en ontdekken halverwege het gesprek dat ze een derde collega moeten raadplagen. Vroeger betekende dit natuurlijk ophangen en op een later moment verder gaan met het gesprek. Met deze vernieuwende app is dat verleden tijd. Tijdens een lopend gesprek schakel je zo iemand bij, waarmee je van een dialoog simpel een driegesprek maakt.

 

3. Medewerkers krijgen optimale (on)bereikbaarheid

Een moderne telefooncentrale verdeelt de inkomende gesprekken onder de beschikbare medewerkers. Met de Hipper+ app kunnen de medewerkers zich gemakkelijk aanmelden en afmelden voor de queue van waaruit de gesprekken worden verdeeld. Zit jouw buitendienstmedewerker bij de klant, dan kan hij of zij zich gemakkelijk afmelden. Zit jouw medewerker weer in de auto? Dan is het aanmelden op de queue zo gebeurd.

 

4. Medewerkers kunnen flexibel worden ingezet

Met Hipper+ kun je mensen flexibeler inzetten dan ooit. Is het (telefonisch) druk op de zaak? Dan kan je beschikbare medewerkers toevoegen aan de queue. Of ze nou thuis zijn of onderweg.

 

5. Medewerkers hebben het kantoor in je broekzak

Met Hipper+ zijn je collega’s altijd dichtbij, zonder dat je elk telefoonnummer hoeft toe te voegen aan een adressenboek. En met een snelle druk op de knop, heb je iemand aan de lijn. Alsof het hele kantoor in je broekzak past.

 

Gratis voor Arrix klanten

De Hipper+ app is gratis beschikbaar voor klanten van Arrix VoIP. Wil je weten hoe wij jouw bedrijfstelefonie slimmer en efficiënter maken? Neem dan vandaag nog contact met ons op.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Vond je deze blog interessant?

Schrijf je dan in voor onze wekelijkse, korte nieuwsbrief en ontvang handige tips en interessante kennis van onze experts in je inbox. Mis dit niet!

Stuur mij de nieuwsbrief

Je privacy is 100% gegarandeerd.

© 2019 · disclaimer · voorwaarden · privacy · cookies · concept: Custard on & offline communicatie · realisatie: Arrix

Wij willen jou!

Bekijk onze vacatures!