Jouw vertrouwde servicedesk in een compleet nieuw jasje.
Sinds 1 april zijn we overgaan naar een skilled Servicedesk. Inmiddels is de overgangsperiode voorbij en zijn we een volledig skilled team.
Als het goed is, brengt deze nieuwe werkwijze jou alleen maar voordelen in onze samenwerking. Maar dat is een aanname van onze kant, en in ons vak geldt: aannames zijn de moeder van alle misverstanden.
In de afhandeling van je vragen is het belangrijk dat je je gewaardeerd voelt en daarom gaan we voor een zo persoonlijk mogelijke benadering. Dat jij tevreden bent met de service die we je bieden is erg belangrijk. Om in een goed inzicht te krijgen in jouw tevredenheid vragen wij je, na het sluiten van iedere melding, wat je ervan vindt.
Dit gaat op de volgende manier:
Na het afronden van een melding ontvang je een mailtje. In dit mailtje zie je een groen en een rood duimpje. Ben je tevreden over de afhandeling van de melding? Klik dan op het groene duimpje. Is dat niet het geval en denk je dat er zaken voor verbetering vatbaar zijn? Klik dan op het rode duimpje.
Aan de hand van de verzamelde data vormen wij een goed beeld over de mate waarin jullie onze servicedesk waarderen. Ook krijgen we inzichtelijk of er nog verbeterpunten zijn op bepaalde gebieden. Omdat deze informatie zeer waardevol is, stellen we jouw mening zeer op prijs. Want we overtreffen graag jouw verwachtingen.
Dus schroom niet, en laat na iedere storing weten wat je van de afhandeling vindt!