Wist je al dat Arrix een Selfserviceportal heeft?
Met deze portal dien je meteen een melding in, zonder tussenkomst van telefoon en/of email. Hierdoor heb je zelf inzicht in de vraag of melding die je neerlegt bij de servicedesk. Dit voorkomt onnodig heen en weer gebel. Iedere keer als de servicedesk iets aan jouw vraag of melding toevoegt krijg je hiervan een email en zie je de verandering in de portal. Ook bij een gesloten melding krijg je een email.
Wat kun je met de Selfserviceportal?
- Je bekijkt de status van lopende meldingen
- Je dient nieuwe meldingen, wijzigingen en informatieverzoeken in
- Je beschikt over een aantal basis rapportages
N.b. De Selfserviceportal is nog in ontwikkeling. De mogelijkheden worden in de loop van de tijd steeds uitgebreider.
Voor wie is de Selfserviceportal beschikbaar?
- Voor alle ICT contactpersonen van onze klanten
- Heb je nog niet een inlogaccount? Stuur dan een email naar servicedesk@arrix.nl en we maken een account voor je aan. Extra accounts zijn mogelijk, voor overige contactpersonen binnen je organisatie.
Hoe log je in op de Selfserviceportal?
- Ga naar https://support.arrix.nl en klik op “selfserviceportal gebruiken”
- Log daar in met je e-mailadres en wachtwoord.
Je komt nu op de homepage van de selfserviceportal.
Het raadplegen van ingediende meldingen
Veel klanten werken al succesvol met de selfserviceportal. Ze dienen hun meldingen in via de portal. Wij merken dat ze de meldingen daarna niet meer raadplegen. Dit is een handige feature en bespaart je veel tijd en over en weer gebel. Daarom lichten we hem hier nogmaals voor je toe.
Ga naar mijn meldingen op de homepage van de selfserviceportal en ga naar mijn aanvragen.
Bij tonen selecteer je open, gesloten of alle meldingen. Afhankelijk van de selectie zie je deze hierna in het overzicht. Ben je hoofdcontactpersoon dan maak je de keuze of je alleen eigen meldingen inziet of alle meldingen die op het bedrijf zijn geregistreerd. Selecteer je een melding dan krijg je inzicht in de status van de melding en welke acties de servicedesk hier op onderneemt. Wil je meer informatie of opmerkingen toevoegen? Dat kan bij een lopende melding. Open de melding en voeg dan de relevante informatie toe.