Communicatiemiddelen zijn steeds meer met elkaar verbonden en groeien naar elkaar toe. Dat biedt kansen voor iedere ondernemer. Tijdens deze corona periode heeft dit al veel voordelen opgeleverd. Thuiswerken regel je snel door deze ontwikkeling. Je belt alsof je op de zaak bent, je vergadert digitaal met je eigen laptop en je hebt gemakkelijk toegang tot documenten en bestanden.
Is thuiswerken nieuw voor jou? Dan merk je vast dat er een enorm aanbod is om dit mogelijk te maken. Daardoor maak je ook lastiger een keuze. De inzet van privé middelen zorgt daarbij voor extra complexiteit.
Met KPN ÉÉN is samenwerken en bereikbaarheid een stuk eenvoudiger
Met deze oplossing kies je precies de combinatie van producten en diensten die bij jouw bedrijf past. Het is één geïntegreerde oplossing voor diverse diensten, waaronder vaste en mobiele telefonie, 4G back-up en veilig internet.
Eenvoudig aanpasbaar
De samenstelling van jouw producten is maandelijks aanpasbaar. Het aantal gebruikers, telefoonnummers en functionaliteiten zijn zo altijd up-to-date. Erg handig als je personeelsbestand bijvoorbeeld erg fluctueert.
Eenvoudig doorschakelen
Altijd en overal werken is één van de grote voordelen van KPN ÉÉN. Door de integratie van jouw vaste en mobiele telefonie Komt jouw klant op een vast zakelijk mobiel nummer binnen, dan zet je deze gemakkelijk door naar de mobiele telefoon van jouw medewerker. Zo ben je altijd bereikbaar, ook als je niet op kantoor bent. Heb je een belangrijke afspraak en daardoor echt niet bereikbaar? Dan schakel je de oproepen door naar je collega.
Eenvoudige en overzichtelijke telefooncentrale
Met vaste telefonie van KPN ÉÉN is het beheer van je telefooncentrale overzichtelijker. Alle functionaliteiten krijg je online en via een app of een beheerportal in de webbrowser stel je deze in . Er zijn diverse mogelijkheden die je eenvoudig configureert.
De volgende functies activeer je in een handomdraai:
- Bedrijfsvoicemail
- Belgroep
- Nachtschakeling
- Wachtmuziek
- Doorverbinden
- Doorschakelen
- Niet Storen
Heb je meerdere vestigingen dan heb je voortaan genoeg aan één centrale. Hiermee breid je makkelijk uit als er medewerkers of vestigingen bij komen. Aanpassingen aan de centrale hoef je dan niet meer te doen.
Altijd up-to-date
Niet alleen qua het aantal gebruikers ben je altijd up-to-date, maar ook krijgen gebruikers regelmatig software upgrades waardoor je beschikt over de meest recente techniek. Met de eenvoud en flexibiliteit en een pakket diensten waaruit je een keuze maakt, sluit KPN ÉÉn naadloos aan bij jouw bedrijf. Je hebt in één keer een toekomstvaste oplossing voor vaste en mobiele telefonie, internet. en aanvullende diensten
Nieuwsgierig geworden?
Arrix is KPN ÉÉN partner en we vertellen je graag meer over de diensten die deze oplossing jou biedt.